Friday, March 03, 2006

Fredagen den 3 mars


AJAJAJ!!!

Var uppe kl 07,45 imorse (vilket är lite ovanligt) för att fixa mina läppar på AM Kliniken strandvägen 15 stockholm..
Dom är underbara att gå till och vet precis hur jag vill ha det!
Men det gör ju så ont!!!

Jag pratade om varför jag älskar att plåga mig själv med Marie Plosjö häromdagen och jag tror att det kanske kommer från barndomen.. Jag började min karriär som självplågare när jag fick en häftapparat från mamma lagom före skolstart. Efter bara ngn timme kunde jag inte hålla mig från att stämpla mig i fingret!
Ja vet att det skulle göra vannsigt ont men jag kunne inte hejda mig..
Sen har det bara fortsatt fast nu får andra göra jobbet åt mig!

Efter läppskräcken gick jag till Sats på stureplan och plågade mig lite till på bandet samtidigt som jag insåg att jag blev inspanad av div män bakom mig,, Aha ingen bh! Jag får skylla mig själv.. Tänkte att antingen går jag av och går in i duschen skamsen att jag blottar mig sådår eller så bjuder jag på det som Edie i Desperate Housewifes hade gjort..
Självklart bjöd jag på en halvtimmes show! hihi


Nu måste jag börja packa för kl 4 kommer Amir Amor och hämta mig och Denise Lopez för att flyga till Umeå på lite Jobb..
På lördag åker vi vidare till Boden, undrar om det finns massa lumpen killar där?
Lammkött för Bella på Lördag kanske?


Återkommer snart med info om lammen

Kram

1 comment:

Anonymous said...

fy fan