Wednesday, March 22, 2006

yeah!

Om jag säger att jag är nöjd med min insats idag på plåtningen, får jag äta då?

Hhihih

Allt gick superbra idag och jag är jättenöjd. Imorgon ska vi välja bilder och sen är det bara att tuta och köra!!
Nu sitter jag hemma och har sminkat av mig, så skönt efter en lång dag med hundra kilo smink!
Sitter och funderar på om man ska gå på Laroy ikväll och hälsa på lilla Oscar och ta sig ett glas vin för att fira.. hmm Jonas lichter ringde precis och ville att jag skulle komma och kolla på när shimoda, jesper sahlen och jonas spelar poker mot folk på Stockholm finest.. Vinnare får tydligen mat och dryck värt 10,000 på hotellet! inte fy skam tycker jag.. ska vi spela?

Vi får väl se vad jag hittar på..

På fredag åker tjejerna till Borås och har vårt Pokerevent, ska bli mycket trevligt!

Läste på Glife att Hasse Shimoda tycker att jag har en hög scandal Beauty faktor iallafall även om jag hade kommenterat att jag inte hade det... Hmm undrar om jag ska knäppa till honom på nosen ikväll?

Vet ni att jag hade en blåtira och ett fett blåmärke på foten efter helgen! Jag fattar inte vad hur jag kan vara så klantig! ok inte mitt fel att jag får en dörr i fejan på toan och att en galet full brud trampar med sina stilett på min fot men ändå!!! Om det fortsätter så här kommer folk tro att jag blir misshandlad dagligen! det hade varit ngt att skriva om Hans!

vicke blåtira signing out!

No comments: