Wednesday, March 08, 2006

Onsdag i GBG

Sitter nu i köket hemma hos min kära och vackra Mor Agneta och dricker min andra kopp av favorit te Yogi och väntar snällt på att köra mamma till ett vinmöte.. (fyllemöte?) nä skoja bara mamsen!
Mamma utbildar i vinkunskap och det är alltid lika kul att komma hit och frossa goda viner. Sen finns ju en och annan flaska som snabbt smusslas ner i väskan när jag åker hem till Stockholm utan hennes vetskap. När hon inser att jag länsat vinkällaren är jag redan 50 mil bort! Underbart!

Igår var vi i Köpenhamn och jobbade på ett Pokerevent, bodde gjorde vi på mitt favohotell St Petri. Bästa frukosten i Norden!
Det var så himla mysigt att sitta i hotellbaren efter jobbet och snacka skit med brudarna att jag fortfarande myser...
Det var inte lika kul att gå upp kl 06.45 för ett jävla tåg som ändå var försenat!
Men jag gjorde mig av med mitt dåliga humör med en hård shoppingrunda på NK.Och då menar jag inte jobbig utan mer hård på plånboken.. men lycklig blev jag! Springer redan omkring i mina nya Sass & Bide jeans och känner mig snygg.

Notis: Jag och Marie Plosjö ska ha en gemensam födelsedagsfest på White Room i maj.
Förutspår att det blir årets fest!

Från och med idag ska jag ha en lista på saker min hund bitit sönder för mig, senare ska jag även ha summera detta och skicka en räkning till uppfödaren!

1. ett par Gucci skor (favorit)
2. min LV väska (ok gick att laga men känns inte lika kul längre)
3. Maries sminkväska
4. 8 leksaker (senaste månaden)
5. en rakhyvel (ok bad mum!)
6. Ett par jeans ( helt sjukt men sant!!!)

Ja det var början men på ngt sätt vet jag att listan kommer bli mycket lång!

Saknar dig ändå min lilla Texas... Hoppas du har det bra på Boot Camp! Mamma kommer på fredag! Pussssssss

Nu ska jag iväg... Puss

No comments: