Monday, May 01, 2006

Galen Lördag


Grönan är Kul! Jag, Denise, Denise mamma och hennes brorson åkte massa roliga saker och åt massa godis hela dagen!!!! Skönt att det inte var så långa köer men vädret var sådär!

Dagens roligast: Denise och jag i Skrattkammaren i spegeln som gjorde att vi såg ut som dvärgar!




Det blev ingen film för mig i lördags utan en middag på Nox med Robert Hållstrand, Denise, Camilla, Sofia Hällqvist med mera...

Säga vad man vill med roligare lördag på Plaza som vi hamnade på senare har jag sällan skådat!
Jag tjöt av skratt när Robert spelade alla instrumet han kunde hitta på samtidigt som han dansade runt som en galning, Tom gick över borden som en apa (INTE ETT GLAS GJORDE HAN SÖNDER !!!! SJUKT MEN SANT! )
Jag och denise stod och dansade och camilla såg mest full ut.... hihi
Jag som inte tänkt dricka ngt kom på andra tankar när jag kom in på Plaza och en viss person (som är på min dödslista just nu) var på bordet brevid.. Jag blev så upprörd och förbannad så jag tog någons drink (sorry) och svepte hela på en gång,, efter det blev det några flaskor skumpa och sen var Isabel var dyngad!!!!!




Efter det gick vi i samlad trupp till Whiteroom (inte min ide!) .. Kommer in på toa och en tjej vänder sig om

-är det du som är Isabel?
-Ja det är jag (leende)
- Du vet att jag knullat din pojkvän och jag vet två till som varit med honom, Minst!
Full som jag var:
- Då är du och dina polare skyldig mig 12,50 var!

Denise lackar och 5 min senare var hon utslängd!

Efter det hällde jag nog i mig en si så där 100 drinkar och raglade hem vid femsnåret glad och trött....

8 comments:

Anonymous said...

Åh, bästa kontringen Ever!

Anonymous said...

Hej! Shit vad kul detta var =) har aldrig läst en blogg innan, men tack vare Andréa Lukic på piccaboo, hittade jag din!! Måste bara säga grym kommentar till tjejen på toan.... måste varit en riktigt blåst tjej... men visst känns det bra när man känner rätt personer och kan se till så tjejen i fråga får gå hem med svansen mellan benen, istället för med din killes.....
Ha det gott, lovar komma hit ofta o se vad som händer i ditt liv =) kram kram Tina

Isabel Adrian said...

Gulliga ni är!!!!!

Kram Kram!!!

Anonymous said...

ååh kan du inte ge en hint om vem det är !??

Isabel Adrian said...

till anonym.. vad vill du veta vem tjejen var eller vilken kille hon menar?

Kram Isabel

Anonymous said...

vem den vidriga tjejen är OCH horiga killen!! USCH! det är sådana som får oss tjejer att framstå som spån :/

Anonymous said...

Bra svar där! Ser inte bara bra ut utan har hjärna också. =) Snygga kläder du har jämt, du ser alltid så fräsch och stilig ut!

Isabel Adrian said...

Det tackar vi för! Kände mig ganska nöjd efter det svaret jag med!

Kul att du gillarmin stil! Älskar att fynda snygga saker!

Kram