Friday, May 05, 2006

Festen!

Allt slutade bra men vägen var lång!


Vi gick och käkade skaldjur på Ms Gerda igår eftermiddag.. bra musik blandades med härliga människor! Jag var där med Denise och Roger..
Fast jag kände mig lite stressad över ett 3 sidor manus jag skulle lära mig så det blev bara att jag stannade en timme..
Sen var det duscha (igen) och på med klänning och lite smink.. Taxi och så var det bara att hälsa alla välkomna..

Festen var en succe!
Jag stakade mig inte en enda gång på scen och Velvet sjöj som en lärka! Alla vännerna var där och kön var lång utanför! Vi festade tills klockan slog tre sen åkte jag hem för att få den där sömnen jag inte fått de senaste dagarna..



Vakande vid tolv idag och gick och storhandlade, typiskt glömde jag Cola Light, det ENDA jag egentligen vilje ha!

Fick samtal och blev erbjuden ett jobb i Madrid en vecka.. jag har inte bestämt mig om jag ska åka, det är så kort varsel och jag har bokat upp mig så mycket på annat håll nästa vecka så jag får nog tacka nej till det tyvärr... synd Madrid är underbart...

En sak som hände i går och gjorde mig lite arg var när en kille jag känner (som är ute typ 4 dar i veckan) Kom fram till mig och sa att jag inte skulle slösa mitt liv på Stureplan, Det var jag för smart för tyckte han.. Jag skulle skaffa både göra det ena och det andra enligt honom..

Ok:

För det första: Jag jobbar på en tidning hårt, Jag skriver manus, jobbar som Modell, åker på Pokerevent, pluggar och jobbar på Cafe Opera extra... räcker inte det?

Ska jag låsa in mig och ge nyckeln till dig?

Bara för att jag råkar gå ut ngn i veckan sedan 4 mån tillbaka när jag blev singel SÅ gör jag tydligen inte ngt nyttigt! URSÄKTA!!??? Titta på dig själv gubbe lilla..

Grabbarna på stureplan får minsann inte sådan uppläxningar även om dom springer runt 5 dar iveckan och sätter på tjejer till höger och vänster..

SKAFFA DIG ETT Eget LIV! Jag är mycket nöjd med mitt och den dan jag känner att jag behöver en ny mittpunkt i mitt liv ska jag ringa dig! NOT!

Bekännelse: Jag behöll nyckeln till min pojkväns bil efter vi gjort slut. När jag nu ser den parkerad någonstans, kissar jag i den...

10 comments:

Anonymous said...

Haha, du är ju riktigt skön och har skinn på näsan =)

Isabel Adrian said...

Tack sötnos!

Anonymous said...

var han en skitstövel? din pojkvän alltså`?

Isabel Adrian said...

Nja han var väl inte det egentligen men han blev så himla svartsjuk efter ngt år så att jag blev tvunget att bryta och då blev han en skitstövel..!!

Anonymous said...

är det jerry du pratar om?

Anonymous said...

Oki! Men vad bra att du e utan honom. Personligen tycker jag att du e vacker och på insidan oxå. Du kommer hitta en kille som kommer behanda dig, som du förtjänar. Tills dess, njut av livet!!

Anonymous said...

Varför har du inte lagt ut nån e-mail? Syftet med en blogg är väl att pervogubbar ska kunna skicka snuskiga förslag och vi andra ska kunna ställa oviktiga frågor? :)

JL

Anonymous said...

Hahahaha, så grymt skönt gjort med kiss-hämnden. Släpp in vovven och låt den slå en drill också!

Isabel Adrian said...

allt ni skriver kommer till min mail automatiskt.. så börja med skamliga förslagen..

Karolina Lassbo said...

Åh vad roligt med bilen! Inte för att jag själv hade vågat, men keep up the good work! =)