Tuesday, May 16, 2006

Det finns ngt speciellt med en latte på morgonen på KMK strandvägen.. Plötsligt har ett kallt övergivet klubbhus blivit medelpunkt för morgonjoggare, mäklare på väg till jobbet, klubbisar som ska flasha lite och lilla jag med vänninor.. Det är så mysigt att bara vara där när det fina vädret tillåter.. Synd bara att fom inte tar kort! Jag är en sån där kort människa,, inga kontanter någonsin,,, dags att börja nu kanske?

Har suttit med Csn hela morgonen och beställt alla blanketter ang skolan till hösten.. Helt otroligt att det inte var ngn kö till handläggarna! Vänta bara till skolstart, då lär jag aldrig få tag på dom, bäst att fixa allt nu!

Imorse var jag och hämtade min vovve hos hans pappa (Jerry).. Det var ett konstigt möte..

-Hej
-Hej
-Hur är det?
-Bra ,själv?
-Bra..
-Okej ha det bra
-Okej hej

Hmm ibland bara allt känns så konstigt.. Att man levt med någon så länge sen plötsligt vet man inte vad man ska säga till varandra...

Jag gjorde ngt dumt

3 comments:

Anonymous said...

spännande, vart ska du plugga någonstans och vad? :)

Isabel Adrian said...

Jag ska plugga tv produktion i 2år.. Ska bli så kul!!!

Anonymous said...

Kort människa? Är inte du rätt lång?