Wednesday, May 10, 2006

Blått!

Finns det en sämre följetong med reklam än Telenor? Så jävla trist reklam så jag dör, och självklart har dom så mycket pengar så den splelas överallt hela tiden!!! Jobbigt! Mer Eniro reklam, mindre Blått!

Igår var en mysdag med hög faktor! Träffade Sylwia efter promenaden på morgonen och åkte och käkade på East, (så gott!!) .Sen kom Nina och vi promenerade alla till KMK på Strand vägen där vi spenderade flera timmar att skratta och Dricka kaffe! Denise kom föbi och även en väl insmord Nicklas Rahm kom och satte sig, nog mest för att lyssna på vårt kackel men det var trevligt.. Även Jacob kom förbi med sin stekarbil som han tagit ut från garaget lagom till sommarvärmen som alla andra stockholmare! Har aldrig sett så många sportbilar samtidigt på så kort tid.. Unikt? NJa!!! Inte direkt......

Blev sugen på glass så en promenad till 7-eleven och lite yoghurt glass blev det också.. Och ett nytt diadem..
Sen var jag och Nina hemma hos mig för att försöka lusläsa internet efter lägenheter.. Vi blir båda två snart bostadlösa, trist, men kanske bara kul! Vi kanske hittar ngt tillsammans eller så sticker vi till Marbella under sommaren... hmmm

Puss!!!!

6 comments:

Lin said...

Tjena!

Du har en grym och rolig blogg - kan jag linka till dig? =)

Ska du på Plaza på fredag månne? Big parthey...

Marbella under sommaren? Kanske vore nåt för mig med - står på samma punkt...hmmmm

Ses där ute....ciao!

Isabel Adrian said...

Hej lin! Klart du kan länka till mig!
Jag ska på stor fest på sture ikväll så jag vete fan om jag orkar med fredagen också, men konsigare saker har hänt!!!

Vi åker nog ngn vecka till Marbella under juni.. ska bli så skönt!

kram Isabel

Anonymous said...

hur gammal är du egenkligen?

Anonymous said...

Vid bordet bakom vårt på East satt några pösiga wannabebrats och omnämnde "den där Isabel Adrian" som den typiska one-night-stand-tjejen.... Skulle man skällt ut dem eller hållt med?

Med tanke på hur du verkar här så känns det som man borde valt alternativ 1. Om något verkar ju "den där Isabel Adrian" vara en typisk flickvän. (som i väntan på den rätte leker lite...)

Eller? :)

JL

Isabel Adrian said...

JL.. Jag tror att e där bratsen önskar att dom kunde få den där "Isabel" till att gå hem med dom men det kommer aldrig att hända!! Så jag tycker nog också att du skulle valt nr 1.
Skällt ut dom offentligt med tanke på att om dom nu vill ha "one night stands" bara sådar med tjejer dom spanat in är det väl dom som är "billiga" inte jag..
;-)

Men jag visst är jag en flickvänstyp absolut.. som sagt, väntar bara på mr right!

Kram och ha en underbar helg så kanske vi ses i vimlet?

JL= ?

Kram Isabel

Anonymous said...

Bra. Då hade min manliga intuition rätt då och jag vet hur jag ska agera nästa gång... Är sällan hemma i Stockholm men träffar jag på dig så ska jag hälsa. Promise :) Take Care.