Monday, May 15, 2006

Sjuk=sucks!

Jag hatar att vara sjuk! Halsont så jag knappast kan säga aj, och feber som heter duga! Legat raklång och däckad i 48timmar nu! Äntligen orkar jag gå upp för att få i mig mat! Min älskling köpte assnygga underkläder till mig i må bättre present, men kanske är det han som får njuta mest av synen... I vilket fall känner jag mig bätte nu.. Vet inte om det är alla tabletter jag stoppat i mig eller de fina presenterna men ivilket fall!!!

Skulle egentligen varit på p-fest med alla på Cafet men fick snällt avboka allt!!! SÅ TRIST!!! Lonas Lichter ringde för en stund sen och alla verkade ha roligt.. suck känner mig som Rapunzel.. Instängd och uttråkad!

Jag håller på att laga middag nu man jag har aldrig riktigt haft kockfingrar så vi får väl se om det blir ätbart..
Pappa ringde och jag insåg hur mycket jag saknar min familj.. Måste åka till gbg snart.. kanske om ngn vecka eller så.. Inget går upp mot en glas vin på Avenyn på Sommaren!
-skit nu lägnar jag ännu mer!!!

Go och glad kexchoklad!!!!!!

8 comments:

Anna said...

Krya på dig!

Anonymous said...

..din älskling? ..men va du inte singel??

Isabel Adrian said...

tja.. jo det är jag väl. men kanske inte riktigt ändå.. jag lämnar frågan öppen ett tag till...

Isabel Adrian said...

Tack Anna idag mår jag lite bättre, tom orkat duscha och tvätta håret! inte illa!

Anonymous said...

hur blev du frisk så fort? jag är oxå sjuk så alla tips är välkommna:)

Isabel Adrian said...

mycket the och massa sömn! inget upp och gå omkring... liga raklång och ha hundra procent service!

krya på dig!

Anonymous said...

Det är ju enkelt... Visade han verklig förståelse för din förkylda ynklighet är ni (snart) ihop. (Det är ju i stunder av badfuckinghairdays och mjukisbrallor från typ mellanstadiet som det avgörs hur seriöst intresserade vi är.) Om han åh andra sidan bara dumpade underkläderna och sprintade därifrån är ni inte inhop och kommer aldrig att bli. Då är han bara en taktisk kille som snart vill ha 6 igen...

JL

Anonymous said...

Tack för tipset:)
Jag mår redan bättre!