Tuesday, May 02, 2006

Valborg = Gävle = Söt Brynäskille

Först vill jag bara säga: Tack Andréa Lukic (chefsred. på www.piccaboo.com för det fina du skrev om mig på ditt eftersnack Stureplan idag, och tack till alla som mailat mig.. Ibland behövs det uppmuntran från alla håll!

Efter den extremt galna lördagsnatten blev det bara att resa sig när klockan ringde och ta två alvedon (fan! inga treo hemma! )
Vi skulle ju ha Pokerevent för 60 Hockey och fotbollkillar från Gävle... Bakis som en groda hoppade jag och Denise in i bilen och stack till Gävle. och efter en Bamsekorv på statoil (killen bakom mig i kön tyckte det var hysteriskt kul när jag beställde en Bamsekorv! Va? ) och en stor Kexchoklad var jag back on track.. Va fan Jag, Denise och Marie plus 60 killar.. Hur kan det bli fel?

efter vi spelat bestämde vi oss för att stanna över natten och festa till det! Det var ju ändå Valborg!
Träffade en söt Brynässpelare som jag underhållde mig med ... SÖT SÖT SÖT! ingen snusk.... ! hihi

När Denise sendan väckte mig dan efter/igår fattade jag inget! Vilken dag var det och var fan va jag ngtstans? BAKIS igen!!!
Sen var jag som en Zombie hela dagen och somnade innan CSI börjat.. Typiskt!

Idag gick vi upp kl 08,00 och åkte och ställde bilen på Djurgården, sen gick vi en timmes promenad! Underbart, det ska vi göra 4 ggr i veckan..
Dags att komma i den där snygga bikinin jag köpte förra veckan.. Ska bara skaffa mig en bränna också
(Fake funkar också!)
Sedan var jag på 3 butiken och fixade med min telefon jag slängde i väggen efter ett hemskt besked (killar) förra veckan..Fan igen!

Snygg var Nicklas som hjälpte mig.. ;-)

Vidare till FHM kontoret och godkände lite bilder och text på mig.. Och nu väntar jag på att klockan ska bli nio så Jag, Denise, Jerry, Micke och Roger ska ha lite återträff över middag!

Det var allt!
Puss

No comments: