Sunday, May 07, 2006

Sommar?

Det känns som nu kan det inte komma mer snö eller kalla dagar..
Vaknade vid elva och ringde Jerry. Tvingade honom att vakna och komma och hämta mig.
Det blev promenad på djurgårn med vår hund han sprang som en galning runt runt och skulle hälsa på allt och alla!
Det var fullt med människor och ngn slags kanottävlig var i görningen..

Sen gick vi och tog en fika på Ms gerda på norr Mälarstrand. Jag tror det kommer bli mitt nya favvoställe nu under sommaren! Så himla mysigt! Satt även där i går kväll med min kusin från Spanien.. Vi åt Cesarsallad och kollade på när solen gick ner!
Eftersom jag var lite trött från torsdagen blev det en lugn lördagskväll också med filmen Fira med Feriss från 1986. Kultfilm!!!!
Sen ringde det hela natten och jag fick lika mycket info från kompisarna som jag själv hade varit mitt på Stureplan, det var hur kul som helst att lyssna på lördagsbedrifter från stan från ett nyktert hemmaplan!

Nina var sne på några brudar på Cafet och stack hem assur!
Denise var i Övik och snurrade plattor på Stat.. Hon fick besök att en gammal flamma till mig.. Som senare på natten ringde och ville kolla läget med mig.. kul
Monica var och snurrade på stan med vänner och
Jacob ville bara ringa och säga god natt kl halv två!

Sen blev det tyst vid 5 tiden..
Folk frågar mig varför jag har på min telefon på natten om jag inte är ute, men jag störs verkligen inte av att bli väckt,, somnar om på en minut. Och sen vet jag själv ibland när man är ute och det händer ngt kul/tråkigt, då vill man ju gärna dela med sig så.... Nattliga samtal är bara kul..

Nu ska jag gå och lägga mig i parken och mysa med en bok och bara njuta av att det är Söndag och unna mig en fat free glass på 7 eleven.. Sen ska jag och Denise åka till Lidingö och fika..
Bättre söndag än så får man leta efter!

Puss

9 comments:

Anonymous said...

Heej!
ujuj..Vilken grymt kul blogg! Kommer absolut fortsätta att läsa den! Har också en liten Chihuahua(antar att din hund e det eftersom du har länkat till en Chihuahua hemsida)

Ha det bäst!

Isabel Adrian said...

Hej hej
Kul att du gillar den! ska läsa din med! om du bor i stockholm och har en tjejchihuahua så får du hojta till om du vill para den, min Texas är snart redo för lite love med en tjej!

kram kram

Anonymous said...

hej!
Vart fikar man på l-ö? Har bott där hela mitt liv men det enda fiket som är nåt är Långängens gård...Var ni på J eller?

Isabel Adrian said...

Vi var på J! så mysigt!, fast jag tycker nog att J i Nacka är snäppet bättre.. Men jag har lite vänner som jobbar på J l-ö så man får stödja dem lite!

Kram Isabel

Anonymous said...

Övik by night, fylla och fight. Kommer därifrån men bor i Stockholm nu. Saknar Statt`s hotellet ibland, ett anrikt ställe. Ska inte du besöka det något? Sen håller jag med dig att M/S Gerda är ett kalas ställe.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Japp har en lite tjej..Hon fick faktiskt små söta valpar för två veckor sen! Så otroligt underbara! Så om det skulle bli nåt med Texas blir det inte förren på ett bra tag..

Anonymous said...

Oj, raderades mitt inlägg... Det var inte meningen att skiva nåt olämpligt. Förlåt för det isåfall.
Ha det bäst!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.