Friday, May 12, 2006

Varför skvallra om någon när du kan
vara den man skvallar om?

9 comments:

Lin said...

Exakt. Den här stan är som en liten by vilket man ständigt påminns om!

Anonymous said...

Vet inte varför jag skriver det här, men du är fantastiskt snygg Isabel.

Anonymous said...

Liten by? Nu tar du väl i. Stureplan är ju numera mest en liten bondgård där det spelas kass musik och dricks pinsam champagne...

JL

Anonymous said...

men pinsam champagne kan vara rätt underbar den med...

Anonymous said...

Äh, ska man ropa ni några flaskor av den fantastiska drycken champagne så ska det fan inte vara Moët. :)Det är inte stabilt. Inte ens som en ironisk grimas.

JL

Anonymous said...

"ropa in" ska det självklart stå.

Lin said...

Nr1: Jag överdriver inte. Jag kommer ifrån en liten by på 50 invånare och likheten med skvallret i Stockholm är slående.

Nr2: Att DRICKA champagne är ALDRIG pinsamt bara att DISKUTERA den som här. Champagne ROPAS inte in.

Anonymous said...

Nej, det ska inte ropas in. Men det är ju det som många VISA-flexande nollor runt Svampen gör.

Moet duger på sin höjd att tvätta Hummern i. Slutdiskuterat.

JL

Anonymous said...

Nu ska jag inte skräpa ner den här sajten med fler meningslösa inlägg. Jag önskar dig, Isabel och alla andra en trevlig sommar. //JL