Thursday, May 04, 2006

XoXo Fest på Plaza Club

Idag är det smygläsning på XOXO Magazine där jag jobbar som ModeRedaktör.. Sjukt spännande! Festen ska börja vid 22,30 men innan ska vi träffas några stycken på en båt på Kungsholmen som har invigning.. Skaldjur,,, MUMS!



Igår var vi på MI3 Rigoletto Biograf. Den var mycket bra! Jag satt mest och bet på naglarna även om jag fattade någonstans i mitt sinne att den kommer sluta bra..
En klar 4 på min Skala!
Vad jag inte visste var att när man kom in i bion satt alla och tittade på bioskärmen.. ? va händer..? Nä då visst filmar de alla som kommer på röda mattan och filmar vad man gör! Undrar om jag gjorde ngt konstigt.. Jag har en ovana att vilja göra roliga miner när jag INTE ska..

Ja ja det får jag bjuda på!


Idag var jag uppe tidigt igen och gick promenad runt kungsholmen, för Denise hade inte tid att följa med mig till Djurgården.. Det var så skönt väder och vattnet glittrade så fint.. Jag blev nästan rörd till tårar.. (Nästan)

Sen hopaade jag in i Duschen och åkte till esspresso House och fikade med Myggan (min hund) och Jerry, Kim och Rasmus! Första dagen man kan sitta utan jacka.. Underbart!!

Märkte att jag inte visste vad jag skulle ha på mig ikväll nu när jag kom hem och fick lite lätt panik! Så jag började botanisera allvarligt i garderoben hemma och efter några svettinga provningar och svordomar har jag nu hittat den perfekta outfiten! Med upp piffningar lite här och där, ser jag nu ut som en smaskig pudding!
Phuuu!

Det blir vitt och svart med lite smycken som topping!

Ses vi ikväll?

Puss

1 comment:

Anonymous said...

Hittade hit av en slump, men kommer garanterat tillbaka. Jättekul att följa ditt liv och mycket roligt skrivit! OCH jag måste säga: Du har grymt fin stil!