Friday, May 19, 2006

Idag blev jag väckt vid 8 av att Modelagenturen ringde och frågade om jag kunde göra ett jobb kl 13.. Upp och hoppa!
Så kl 13 var jag vid kajplats 16 och den coola studion, där skulle vi fotas för Finlands spel. Vi var tre tjejer och två killar.. Vi gjorde allt från att låtsas spela black jack till att spela på enarmade banditer som de släpat dit! Roligt eftersom vi tjejer kände varandra sen innan! Det blev en avslappnad och rolig shoot..

Sen åkte Jag och sylwia Chaliss till Ms gerda och fikade med Jerry och Kim som hade tagit hand om Texas och Rocco (Ninas hund).. Dom springde omkring och skällde på alla och hade askul..
Plötsligt så var Texas borta men han var tydligen bara lite kissig för jag hittade honom på Killtoan!!!!

Ikväll öppnar uteseveringen på Cafe opera och då ska jag jobba.. Kul att blanda drinkar och umgås med kompisarna samtidigt som man får betalt!
Två jobb på en dag.. inte illa!!!

Dagens älskling!
Ni har väl inte missat den nya gubben i Enrio reklamen.. En till i familjen rumpnissar!

3 comments:

Anonymous said...

Oj..Så söt hund du/ni har!!

Anonymous said...

är det sant att du är 30 år? Och dejtar en 21-åring?

Anonymous said...

Du kan inte mena allvar! Springde????