Wednesday, May 03, 2006

Hurtbullar!

Helt sjukt att jag kom upp kl 07,30 för dagens första Djurgården runt! tACK dENISE..
Det är kul att se hur mycket roligt folk som promenerar och springer där på morgonen..
Först sprang vi på Jimmy (Sveriges man) i en fullt matchande Addidas dräkt och ipod i högsta hugg!
Han Såg så där fräsch ut som bara han kan medans man själv såg ut som sju svåra år... För vem ser ut som en stjärna kl 08,00?
Efter det mötte vi gubbligan som inkluderar Noppe..

-Hej hej skrek alla gubbarna till oss
-Hej hej skrek vi då!


Sen var det några andra bekanta ansikten som jag inte riktigt kan placera... hmm sture, plaza eller kanske bara önsketänkande...
Skönt var det iallafall och skönt är det också att komma hem klar, tränad och hungrig kl halv tio! Perfekt tid att börja dagen! Jag känner mig lyckligare idag än jag gjort på flera veckor.. Kan bero på en en förra vecka som mest bestod av svek, fylla, magsår, otrohet och en söndrig telefon?! Men vad vet jag?

Ikväll ska Jag och Denise Lopez gå på MI 3 på bio och sedan efterfesta på Cafe Opera! Men jag ska hem tidigt eftersom imorgon har vi fest för vårat nya nummer av Tidningen XOXOPlaza Club.. Jag ska vara Konfrancier, och alla vännerna ska sedan festa hela natten lång! UNDERBART!!!!!!

En sak till. Finns det ngn mer än jag som bara ÄLSKAR enrio reklamen med de söta små rumpnissarna? Jag vill HA!!!!!!!!! GE MIG EN!!!

2 comments:

. said...

Tack för infon, har verkligen undrat över det. Har försökt googla upp det otaliga gånger! 250 kcal är ok, kan dricka min älskade chai latte då och då iaf! :)

Isabel Adrian said...

Jag med! har tom köpt en burk hem från eh så jag kan dricka den när som.. med minimjölk såklart...