Wednesday, May 17, 2006

Fet?

Jag har en kille som gömmer choklad från mig! Helt sjukt! Jag köpte min älsklingschoklad, delicatobollar.. Mums! las in i kylen.. Dan efter, borta! Han gömmer dom för mig..
Tycker han att jag är fet eller är det som han säger, inte bra att äta sånt.. Fundera på det du! Kanske kommer jag inbilla mig att jag är världens fetto snart,, Hmm

Ligger och jäser främför hockeyn och ska nog sova en stund innan jag ska jobba på Cafe Opera ikväll.. Känner mig inte helt frisk än men bra mycket bättre än alla andra dagar! Har pratat med Sylwia Chaliss igår och nästa vecka ska vi beställa biljetter till Marbella.. Tänkte åka dit veckan innan Midsommar, så skönt! Ska hälsa på Olinda och Patrik, dom har nämligen köpt hus och vi ska invadera det!

Lägntar efter sol och bad! Kanske inte lika tänd på iden att hoppa i bikinin efter dagen gräl men men jag är vacker på insidan.. Det är det som räknas.. eller?

Ang en förfrågan,, ska försöka knäppa ett kort på min älsklinsvovve snart så ni får se honom..

Pyuss

10 comments:

Anonymous said...

du e snygg, ät chokladbollar om du vill, typ nåra lass om dagen ska du väl kunna hantera utan problem!

Anonymous said...

HAHA!
Vad roligt att han gömmer din choklad!!! Ta det inte så alvarligt... Din kille är väl bara mån om att du kommer i underkläderna som han köpte till dig :-)

Och du behöver nog aldrig känna dig fet gumman, du ser strålande ut!

KRAM x.X

Anonymous said...

Får man fråga hur gammal du är?
Vem är din kille? Jacob?
/Nyfiken

Isabel Adrian said...

jag är 28..

Unknown said...

Ramlade in på bloggen och känner inte dig så det här blir min första kommentar (har aldrig ens sett Robinson så jag är helt efter).
Men alltså tjejen, du är störtsnygg! Halva Sverige, d.v.s. tjejerna, hade kunnat betala för att se ut som du. Du är verkligen inte fet någonstans och hade säkert kunnat gå upp tio kilo och ändå varit lika fabulous.

Anonymous said...

Jag trodde du var 30+?
du var väl 27år när robinson gick?

:)

Isabel Adrian said...

Jag var 26 när Robinson gick men fyller hela 29 den 30 augusti!

Isabel Adrian said...

Ulrika!!!
Tack.. det värmer när det kommer från någon som jag inte ens känner!! Hoppas du kommer hit fler gånger! Och om inte kille gillar en som man är, alltid.. är det kanske lika bra att ge killarna en smocka och gå vidare,, det finns ju så mycket människor som är just som du!

Kram Isabel

Anonymous said...

grattis i förskott vännen...

Anonymous said...

Åh, känner du Olinda? Jag är ett stort fan till henne och dig naturligtvis.

/Lydia Joy