Thursday, April 17, 2008

Byggarbetare...

Det står 4 polska grabbar och glor på mig när jag klev upp i morse! Och vi bor på 3e våningen! Que?

Jodå, då har dom bestämt att göra om vår fasad på huset... vilket innebär att jag inte längre kan springa omkring och sjunga halvnaken. Eller det där morgonmyset man brukar ha kan vi glömma...
Nu får man stå ut med borrningar och skrapande, och galna skratt av galna män!!

Sjukt, jag funderade allvarligt att öppna fönstret och knuffa ner en högljudd gubbe igår, men något stillade mig,,, mordförsök!

2 comments:

Anonymous said...

Hej igen!! Nästa vecka är det Horse Show igen!! Tjihoo, party party! När kommer du ner o hälsar på oss? A & A

Isabel Adrian said...

Hej!!! Horse Show = Party... det vet vi alla..... hihi
Jag kommer den 9 maj! Da maste vi ses!

kram