Thursday, April 10, 2008

NEW YORK

Sitter på flyget till New York och tittar ut över den otroligt vackra utsikten... Havet är superblått och landet ljusgrönt.
Ibland undrar jag varför man bor i ett kallt och hårt land när man bara kan sätta sig på ett flyg och några timmar senare vara på ett ställe där alla ler och är glada hela tiden. På 3 veckor har jag inte varit ledsen en enda gång....

Det känns som solen gör en glad inombords på något konstigt sätt. Jag hoppas jag får chansen att åka tillbaka snart. Om inte hit får det bli något annat varmt land. Jag vill inte uppleva en deprimerande vinter till i hela mitt liv!

Det bästa är att jag kommer hem lagom till våren och det är aldrig fel... Men ju närmare sverige jag kommer kryper lite ångest fram också. Problem problem problem... Vardagen...

Jaja, jag ska njuta några dar till i goda vänners lag först. Jag landar vid 9 ikväll och bara någon timme senare landar Louise B som är Sebastian Ingrossos fästmö på samma flygplats... Sen blir det raka vägen till hotellet för att svida om till coctailklänning för att åka till ett nyöppnat ställe som heter Conjak.. Där sitter Jennie (kompis från Göteborg) och väntar med en Cosmo i högsta hugg... Efter det vågar jag inte säga vad som ska hända.
Och imorgon är det shopping med stort S som gäller.

På fredag kommer Steve och Sebastian och möter upp oss för att dom ska spela på någon klubb i New York.. Så det blir väl att man följer med och lyssnar på deras set.

Lördag åker vi hem.... Suck

No comments: