Friday, April 04, 2008



Va skumt det är att höra sin egen röst ibland! Va väldigt kul att se ZTV program Bakom Kulisserna. Va lite orolig för hur jag skulle se ut för att jag tyckte kamerakillen tryckte upp kamera så jävla nära ansiktet.. Tänkte att
- nu fan kommer hela sverige se mina porer och hårstråna jag glömde plocka från ögonbrynen, men jag tyckte inte det man såg det!

Något jag såg väldigt tydligt va min stora näsa... Tack till min spanska pappa för den!!! Tur att steve har världens sötaste näsa, då kanske våra kids slipper kranen! Såg bra ut till min lapp för ögat jag hade när jag började skolan för att jag va halvblind! Tackar min vackra mamma för det!

Konstigt att ens jag kunde va i skolan för hade jag sett mig själv gå omkring med en kran och lapp för ögat hade jag skrattat ihjäl mig!!!

När man är borta en tid börjar jag alltid tänka på alla sjuka minnen man har. Jag kom ihåg att min pappa tvingade mig att skriva ett kontrakt så fort jag kunde skriva. Jag fick diktera att
när jag blir stor ska jag ta hand om pappa. och sen något om att han skulle bo hos mig tils han dog! Snacka om utpressning. Efter den dagen har han inte sagt ett ord om det. Han tänker ta upp det när jag minst anar det och säga...

-kolla här, du har lovat!!!!

Pappa, tro inte att jag glömt, jag bara väntar tills du e så gammal att du knappt kan skriva, då ska kontraktet fram som jag knåpat ihop!!! Skratta bäst som skrattar sist...

3 comments:

Anonymous said...

vad kul det var att se dig på tv ! :)

Isabel Adrian said...

Tack!

Anonymous said...

Håller med ovanstående. Du är jätte vacker!