Saturday, April 05, 2008

Fjärilsfarmen

Tyvärr har jag bara några minuter över för att vi ska fira av Anna som ska åka hem från Cayman om några dar och jag helt sitter sandig och inte vet jag vad jag ska ta på mig heller, men jag var iallafall på en Fjärilfarm idag och det var helt fantastiskt!
över 1000 stora fjärilar flög omkring och och satte sig på mig... Jag var helt stum, ska lägga upp lite bilder senare!

Efter det gick vi och tog ett dopp för tyvärr har det börjat regna varje dag så vi har inte kunnat sola något alls.... SUCK!

Men får väl ta till spriten istället!

kram

4 comments:

Anonymous said...

Hej, skulle vilja att du kontaktar mig. Har en sak jag vill fråga dig om. Om du har tid och lust vill säga :) Tack på förhand.

Isabel Adrian said...

Hej C

skicka mig ett mail på isabel@sizerecords.com

Anonymous said...

Hej åh vad härligt med en fjärilsfarm, vart ligger den någonstans?

Anonymous said...

Nej vad avis jag blir. Jag vill också vara på en fjärilsfarm och mysa av alla de vackra färgerna.Jag älskar fjärilar.