Wednesday, April 02, 2008

Ombokat..

Jag känner att jag fått all den värme och slapphet för några månader...
Så efter några samtal åker jag vidare till New York några dar för att få lite storstadspuls och möta upp min andra halva Steve... Vi har även samlat ihop lite tjejkompisar som är i stan och tänkte göra New York både by day och night.

Efter det är det dags att åka hem! Det har gått så fort allt, och jag vet inte om jag någonsin vill åka tillbaka till Stockholm. Vi funderar därför starkt att flytta till en större stan inom en väldigt snar framtid, men mer om det senare.

Ikväll blev en underbar solnedgång på stranden och sen blev det japanskt igen..
Vi pratade om att om man bara fick välja en slags matkultur att äta varje dag resten av sitt liv, vilken skulle alla välja...
Jag valde orientalisk mat.. det flesta höll med mig men det var en som valde italienskt vilket jag har svårt att tänka mig.. Bara äta pizza och pasta resten av mitt liv känns inte ens som ett alt.

4 comments:

Anonymous said...

visst har du varit med i en dokusåpa??? eller yrar jag nu?? club goa eller farmen?? :P Hoppas på svar haha:)

//Emma

Anonymous said...

Finns kanske lite mer än bara pizza och pasta i Italien... men orientaliskt är inte helt fel!

Anonymous said...

hej isabell!
Låter som din vardag leker för tillfället:) inte fel alls! Appropå mat så undrar jag hur dina matvaor ser ut och träningsvanor?
Du ser nämligen helt fantastisk ut så det skulle vara jätte snällt om du kunde berätta mer om hur du går tillväga för att hålla dig i trim! Vad äter, hur mkt äter du, när äter du och vad äter du inte?

Jätte tack och jag önskar dig en fantastisk fortsatt semester! Ps grym tjej är du fortsätt i samma stil med fötterna på jorden!

Anonymous said...

Ja, gör som jag. Flytta. Har man vill man alltid ha mer. Är också från Sthlm City, men det var för "litet" så jag bestämde mig för att flytta till Izmir. Hela 5 miljoner invånare! Snart blir det Istanbul med 20 miljoner invånare! Det du! :) Flyyyyttta NU :) Ha det bra Isabel. /Isabelle