Monday, April 14, 2008

Hemma Igen!

Då var man i Stockholm igen...

Sista dagen i New York var helt galet rolig! Väntar på att korten ska läggas upp på Paschas hemsida så jag dela med mig av dessa... Dagen efter var det bara att gå upp tidigt, Steve åkte till Toronto och jag passade på att handla det sista innan mitt flyg gick vid 21 tiden igår.

Efter mycket letande hittade jag Flip Videon jag pratat om! Det är alltså en video kamera som kan spela in 30 min och har en USB port inbyggd, när man sätter in det laddas allt upp på You Tube direkt och därför är det väldigt smidigt att dela med sig på bloggen! Så nu ska jag bara börja filma....

Något annat kul jag glömt att berätta är hur sista dagen på Cayman det kommer ur vattnet en regnbågsfärgad kvinna i 70 årsåldern! Hennes outfit var to die for!!!! Att inte jag dog! Som tur var hade jag min mobil i högsta hugg så hann knäppa av två kort innan hon slank iväg!

Underbart knäppt!

1 comment:

Ebbis said...

Det kommer helt enkelt en dag då man inte bryr sig om hur man ser ut längre. Hon lär ju må fantastiskt! Respekt liksom.