Monday, April 16, 2007

Arlanda helvete!!!

Fattar inte varför det ska vara så jävla långt till Arlanda? Det tar ju typ en timme fram och tillbaka om man inte vill bli av med körkortet och hamna i finkan!! Samma sak varje gång jag ska köra Steve till flyget!!! ÖÖÖÖÖÖHHHhhh tristast i stan att sitta själv i en bil tillbaka.. Det enda bra med det är ju att man hinner ringa mamma som lämnat typ 100 meddelande på svararen!

Var på glassfrabiken på pipersgatan idag och skulle köpa en strut med favvoglassen Banan! Längtat som man gjort står jag bakom en lång man som tydligen också ÄLSKADE banan för han skulle ha 3 kulor med banansmak..
Coolt tänkte jag en man i min smak! NOT! När det sedan var min tur var välja var bananen SLUT!!!! Snopet fick jag nöja mig med INGET...

Med andra ord ...not my banana day ;-)

Därför ska jag nu åka till sturehof och träffa upp Gloria och dricka en Banan Daquiri!!!
Skål!!!!!

No comments: