Monday, April 02, 2007

Ray-Ban

Äntligen! Har väntat så länge! Det finns ett par ray-ban som jag suktat efter i månader.. Idag ringde hon äntligen och sa de magiska orden!
- Hej det är camilla från Ray-Ban
- Gulp.. hej
- nu har vi fått in de glasögon du beställt!
-JA!!!

Det blev ett par Aviator med gludbåge, gula glas och dom är bara så jävla snygga!!!!!
Skönt nu kan jag börja tänka på något annat..
När jag hittar ngt jag verkligen vill ha kan jag inte släppa det förrän jag har det i mitt grepp..
Samma sak hände för några år sedan. Jag var i London och såg en tidning på någon med ett par så fett snygga pilotbågar från Chloe med ett strass hjärta på (detta var 1999) och bara dog! Letade hela london tils jag hittade just dom i en affär! Typiskt nog var dom så dyra så jag höll på att storkna,
så jag fick snällt åka hem utan dom. Med jag kunde inte släppa det och under en hel vecka grämade jag mig till döds! Så jag letade på internet, hittade butiken jag hade varit inne i, ringde och fick dom att skicka dom hit till sverige!
Två veckor senare fanns dom i min hand! Å lycklig var jag!
Tyvärr tyckte H&M att dom var snygga så ett halvt år senare fanns det 10 000 sådana glasögon på stan...
Men det spelade ingen rpll, jag hade orginalet och jag var först!

Det är sann lycka det!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Najs med nya solbrillor!
Exakt vilka är det? Modellbetäckning?

later,

C