Monday, April 16, 2007

Bilder över hela världen

Det är verkligen en liten värld vi lever i.. Idag var ännu ett bevis på det! Var på east med Gloria.. Skulle beställa några drinkar för Axwell (hennes pojkvän) kom förbi, och bartendern bara sa..
- nä nä det är han som bjuder!
-Vem
- Han i skinnjackan
-Nä tror inte det jag känner inte honom...
Bla bla bla .. jag tvingade baren att jag sulle betala..

Sen kommer killen fram och bara säger
-känner inte du Rami?
- Nja han är i samma branch som Steve så ja..
-Aha Jag såg ett kort på dig i La i går i studion där jag och rami jobbade..

Sjukt tänkte jag, jag har aldrig varit i någon studio i LA...
Men sen kom jag och tänka på en sak..
I vintras var jag och Steve i Brasilien och då kom en tjej fram till mig och sa
-Gud va sjukt, jag har bilder på dig i min dator!
- Va?
-Ja, en kompis var på mykonos förra sommaren på steves spelning och tog massa kort och sen laddade han upp dom på min dator när han kom hem till Brasilien!!

En månad senare kom det bilder på oss till min mail...


Så Kanske är världen inte så stor som man tror!!
Kanske är vi alla kändisar någonstans i världen..


2 comments:

Anonymous said...

mykonos is the shit. skall dit i sommar igen för fjärde gången med min bästa kompis som är halvmykonian

Anonymous said...

Hur mycket modellar du nu förtiden? Vad jobbar du med annars?