Sunday, April 22, 2007

kommer du ihåg?

Fick ett vykort.. Det var från Susanne i LA.! Vi gickk i gymnasiet ihop och hängde vått i torrt.. Första gången vi skulle gå på Nattklubb stod vi många timmar framför spegeln och funderade på vad som såg mest vuxet ut.. Vi skule gå på Park Lane på Avenyn.. Och vi var bara 16 år.. Vi gick dit ungefär 22.15 (det öppnade 22:00) och blev faktiskt insläppta!!! Sen sket vi i att det inte var en pers där förrän kl var 01.00 på natten! Vi var så glada över att få sitta i en hörn och sippa på en drink! Och att vi spenderade halva barnbidraget på drinkar och taxi.. VI HADE LIKSOM VARIT PÅ PARK! Det var typ vi i våran skola som kom in!
-IN YOUR FACE trejderingare!
Och när jag stod där i med vykortet i min hand och kollade på motivet som var en spårvagn på Avenyn så kunde jag bara tänka

Gud va kul jag hade då! Livet var så enkelt.. Varför blir det bara mer komplicerat för varje dag!? Tänk att kunna få vara 16 bara för en dag igen.. Inte för att jag inte kan göra allt som jag gjorde då och det lagligt untan för att allt var så spännande!!!

Kram

No comments: