Wednesday, April 11, 2007

Sci fi nörd!!!!!


Ok det kanske inte är det bästa man ska göra..
att berätta om sina böjelser men jag undrar om jag är ensam?
Jag älskar att Star-Trek.. En eftermiddag på Tv 6 med Star Trek och Angel och sedan Stargate.. Jag menar tycker inte det blir bättre än så.. Visst älskar jag Desperate Housewives men jag tittar hellre på ett avsnitt av Heroes!
För vem vill inte ha superkrafter eller åka till Rymden.? EllEr???
Sen är det ju tv spel.. Jag är liksom fast.. Vi har X-box 360, nitendo Wii och Playstation 3... För att inte missa något kul spel.. Ibland undrar jag om jag hamnade i fel kropp.. Skulle nog egentligen suttit på Inferno spelhåla nätterna igenom med min mac, stora glasögon och lagom acne.. Käka Mc donkan och röka fett med smygcigg...

Jag har i och för sig glasögon, har mac, smygröker och älskar mc donkan.. hmmm det är bara att jag har stora tuttar och mascara!!!

4 comments:

Anonymous said...

Hejsan

Skönt att kunna softa och kolla på tv under dagarna. Har för mig att du skulle börja plugga. Hur gick det med det?

Anna said...

Jag gillar också tv-spel. Vi ska köpa Wii.. än så länge har vi bara hederliga gamecuben. Mitt favoritspel är Zelda... bästa spelet någonsin. Fast blir nog svettigt att spela på Wiin då man fäktas rätt mycket.

Isabel Adrian said...

jag pluggade klart just den kursen!

Isabel Adrian said...

Det är jättekul att spela Zelda på wii men det är inte så jobbigt som man kan tro ;-)