Monday, April 16, 2007

Datorhaveri

Min datorn är CP!!!! I fredags la min dator av... Bara sådär... och sentill råga på allt gick min älsklingsmobil sönder!! Jag måste fått någon skum bug in i huset..
Iallafall.. Jag, Steve, Sebastian, Lucky och Christan gick på Berns i fredags och skulle kolla på Joe.. Allt var fri och fröjd tills någon stod på Balkongen och bara la värsta spyan rätt ner på dansgolvet!!! Jag fick kväljningar och det slutade med att jag vara tvungen att gå därifrån.. Så vi gick till Sturevippen och satt och chillade vid ett bord.. Det var jättetrevligt hela kvällen och höjdpunkten var när Malin Gudmunsson kom dit.. Hon är hemma några veckor och ingen är gladare än jag!
Ikväll ska vi grilla på våran altan och bara njuta av våren!!!

3 comments:

Anna said...

Lucky låter bekant, har inte hon varit med i någon dokusåpa?
Vad pysslar Malin med då eftersom hon bara var hemma på besök?

Undrar nyfikna Anna :o)

Isabel Adrian said...

Lucky är en kille som är kompis med Steve!!! ;-)

Anna said...

Aj då.. men jag är hundra på att ngn Lucky varit med i typ Villa Meduza, måste ut och googla *S*