Tuesday, April 10, 2007

Hjälp!!!

Jag dör av skratt när jag kollar på serien Hjälp.. Köpte dvd boxen med säsong 1.. Bäst är Herngren som bögen! Och Percy som har grymt kort stubin!
Ibland känner jag igen mig verkligen.. Han står i Ica kön och kvinnan som ska betala tar hundra år på sig att betala.. Han flippar och börjar skrika.. Det är exakt så jag känner mig ibland.. Vem har inte tagit fel kö på ICA!!!! Alltid när det är två köer så tar jag fel kö! Den som jag väljer går i snigelfart, så byter jag och då går plötsligt den kön snabbt! ÅÅÅÅ hatar det!!!

Känner du igen dig??? Eller är det bara jag?

1 comment:

Anna said...

Jag har inte sett något helt avsnitt men jag kan lova dig att handla på Willys en lönefredag kan få en att känna sig som mannen med kort stubin. Har många gånger funderat på att införskaffa en sån där uppblåsbar hammare och slå folk med speciellt när de går i bredd i gångarna så man inte kommer fram :-)