Monday, April 02, 2007

NYGIFT!

Jag ser mig själv uppe nu.. Man somnade ju in så skönt vid 23.00 snåret!
Men... Man får ett samtal från USA kl 03.30.. Va ska man göra! Jag som alltid har på min telefon för min familj bor så långt bort från mig så jag känner jag att jag måste alltid vara tillgänglig.. Speciellt nu när närmaste ska få barn! Man vet ju aldrig när lillknodden poppar ut!

Iallafall Jennie en underbar vän från götet ringer full från Vegas!

JAG HAR GIFT MIG!!!!

VA!!!???

JAG HAR GIFT MIG!!!

Ja jag är inte döv en är du helt sjuk!!!???

Typ, så börjar våran konversation inatt.. Det blev en timme av gamla minnen och lite tårar så när jag la på var jag helt uppe i varv! Hon har gift sig! Det tar en stund att smälta.. '

trött som jag var kände jag ändå att det känns bra att vara uppe så här tidigt.. Det känns som jag är först med att få ta del av dagen!

Tvärtom var det när jag var ung (hihi). Då var det första fågelkvittret=ångest..
Man kom ut lagom full från krogen och ut i SOLSKEN!
Då ville man bara gömma sig.. Men sen var det en kompis till mig som om sa en sån bra sak..Varför må dåligt när du hör och ser att det börjar gry? Det är nu som du kan känna att du lever!
Plötsligt vände jag på allt. Morgon (sommar) varmt, fåglar sola, bada.. allt blev bra och jag brydde mig inte att Pelle på torget va på väg till jobbet.

Så nu ska jag ta Miso och gå en promenad och känna lugnet... Fåglar grynig ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: