Wednesday, April 04, 2007

Swedish House Maffia Kväll!

Sebastian Ingrosso: -Trevligaste kvällen 2007 hemma hos Steve och Isabel. Och frugan Louise Bonnier: - Ja det är gatanterat bästa kvällen och jag ser i framemot fredag med dig Isabel då vi ska blåsa ägg!
Christian: Det var en en värmande och mättande kväll för maten var underbar!
Axwell:- Såattdää!!! Vi förlorade i TP med lika glad va jag som räven
Steve Angello: Jag är besviken på TP! Musik frågorna suger!
Gloria (Axwells fru!) Ska vi fuska?)

Sammanfattning Isabel: Chicken Parmesan var uppskattad och Efter 6 flaskor vin har vi fortarande kul!

4 comments:

Anonymous said...

jag hade glömt att för en stund att du hade börjat blogga igen, men nu skall du upp på länken. glad påsk från götet

Isabel Adrian said...

gulligt!!! glad påsk på dig!!!

Anonymous said...

Hej Isabel!

Din pojkvän är en grym DJ. Jag bor själv utomlands, och jag tror många gånger att de flesta svenskar inte förstår hur stora Steve o co är utomlands. Innan jag flyttade utomlands var jag inte alls ett fan av House, men det är så gryyyyymt... Du verkar va en cool tjej, i wish you all the best!

Isabel Adrian said...

Tack det ska jag hälsa honom!!!!
kram Isabel