Monday, April 30, 2007

Helvetesresan!

Ibland blir inget som man tänkt!!! Om något kan gå fel så gör det gärna det för mig! Allt börjar när jag och Cristian (Steve Tourmanager) kom till Arlanda i lördags.. Då hittar inte kvinnan vid incheckningen en vara biljetter så vi nästan inte hinner checka in! Så det blev ingen tid att köpa en dricka eller kasta sig i något att äta! När vi kommer till Helsiki för att byta plan vill inte passkontrollen släppa igenom mig pga av att mitt pass börjar svika i kanterna!!!! Eter många tjat och lovord att fixa ett temportärt pass i London fick jag gå förbi! Det blev att springa till gaten för att komma till London.. Självklart fick vi inte sitta bredvid varandra pga alla förseningar... Ja ja så långt är det bara ett litet helvete.. Trötta som apor kommer vi äntligen fram och då händer det!!!!!!!!!!

VÅRA VÄSKOR ÄR I FINLAND!!!!!!!!!!!!!!

AHAAAAAAAHHHHHHH!!

Jag trodde då att jag skulle börja gråta på plats men som tur var cristian på chill humör och hjälpte mig ur en gråtattack på Heatrow.. våra väskor skulle inte komma förrän dan efter och festen var om några timmar..

Panik,,, ok vi tog en taxi körde med ilfart till Selfridges varuhus.. När vi kom fram hade jag 45 min på att hitta något till kvällen.. Panik igen.. Jag fick tag på en topp och ett par skor typ 5 min innan dom stängde ! Utan att prova.. Fick köpa en kam och hårspray i supermarket och sen var det bara att åka och möta upp Steve och gänget på hotellet!
Vänta!!! Då händer det.. Dom har dubbelbokat vårat rum så vi får inget klart förrän kl var 23.30!

Ja vad ska jag säga.. Kvällen blev lyckad och toppen passade.. Och jag fick sova på ett rum med mannen jag älskar.. så även om det känns som gud straffar dig finns det alltid en gnutta ljus någonstans!

Nu har jag kommit hem och ska lägga mig på soffan och glo på Discovery channel i flera timmar!

Glad Valborg!

No comments: