Friday, April 20, 2007

Strippa?

Jag blev erbjuden att följa med på Stripp Areobics idag med några tjejer idag.. Men jag kan liksom inte få mig att gå.. Vad menas med det? Ska man lära sig att strippa? Med massa andra tjejer? Pinsamt att stå och kolla på sig själv i en spegel och typ 20 andra ska småglo lite också.. Jag hade säkert blivit röd som en liten tomat.. Sätt mig gärna på en catwalk med 1000 pers som kollar men strippa framför massa tjejer.. I dont think so...

Ikväll har min kära vän Monica Jonsson hand om Sturevippen så det blir väl säkert en sväng dit.. Tänkte jag skulle ladda min kamera och faktiskt fota ikväll.. Det är alltid lika kul dagen efter när man ser hur snygg man tyckte man va när fotot snäpptes av.. Ångest men superkul!

Hoppas ni alla får en underbar helg med mycket kärlek!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hej där Isabel!! Klickade av en slump på gamla bokmärken och upptäckte att du börjat blogga igen! Kul! :)

Måste ju säga att du har en riktigt hunkig pojkvän också ;) Ett kap.. han har ingen söt lillebror??

Kram!

Isabel Adrian said...

hunkig! kul ordval! visst har en bror men han är dock 17 år!!!! hihi