Thursday, August 09, 2007

En Sak Bara

En blogg är till för att uttrycka sig på sitt eget sätt. Alla som skriver gör det av olika anledningar..
För mig är det för att skriva av mig om saker som är roliga, saker jag vill göra, drömmar, dela med mig av tips, och bara att samla mina tankar och ord på ett ställe för resten av världen...

Jag fick ett inlägg att jag skulle skaffa mig ett riktigt liv med riktiga problem...

Varför skulle jag dela med mig till just sådana människor mina problem? Varför skulle jag blotta mitt "riktiga liv" för människor att gotta sig i....

Detta är en blogg för att folk ska kunna skratta och känna igen sig... Inte något annat!

Tata

4 comments:

Anonymous said...

Jag tycker iaf att din blogg är superbra! :) kram Kate

Anonymous said...

jag kanner igen mig.. folk tror att man ar ytlig, dom forstar inte att man bara censurerar. puss!

Anonymous said...

anonym väljer att be om ursäkt.

This is me said...

Hej Isabelle.
En fråga bara, jag ser att du har en räknare, hur fixar man en sådan?kramar anna