Tuesday, August 21, 2007

Ännu ÄN!!!!!

Jaha då var man ute och cyklade igen.... Ännu en gång har jag lurats med att gå med i en it bubbla.. Eller vad an ska kalla det! Denna gång är det FaceBook... Efter många mail och tjat tänkte jag att ok det här får man väl vara med i... PÅ en natt har jag fått typ 150 mails!!! Helt sjukt... Vi får väl se om det utvecklas till ett muterat monster eller något! Visst är det kul med sådana här saker men ibland blir det bara lite mycket.

Vi har Blogg, finest, glife, face book, msn, resedagbok och tusen andra saker,,

Vissa har jag tom försökt gå ur men det är som en sekt! när man väl lämnat sin email är det kört!!!! KÖRT!!!!!!

1 comment:

Anna said...

Kan tänka mig att det är extra jobbigt när man är en person som folk känner till, då är det alltid massa folk som vill bli kompisar. Eller jag har faktiskt också gjort så med bloggare, de känner jag ju inte men man läser varandras bloggar.