Monday, August 13, 2007

JAAAAAAAAAA kul.....

Vad ska man säga… Har inte riktigt varit på något rapport mode. Jag har gjort så mycket på tre dagar att det känns som 1 vecka…

Nu ska ni få höra… Vad är det första som händer? Jag ser min älskade LV weekend bag åka in i incheckningen på saskön på Arlanda… Jag tänker i mitt stilla sinne
Fan jag skulle nog skitigt i sprayen och ta det som handbagage…
MEN Vem FAN ORKAR KL 05.00?

Sover, sover ,sover och byter flyg 2 gånger i sömnen. Kallt va det också! Kommer lagom till eftermiddagshettan och inser att min väska e borta!!!!

Fan, Fan, Fan!! Efter lite skrik och bråk får jag helt enkelt skippa drink med Märtha S på hennes rum (med bubbelbad på taket) för att åka ner till stan och köpa nödvändigheter!

Kvällen slutar bra ändå med lila klännig och nya Chole skor.. David Guetta spelade och Chaty (fru) var höggravid sittandes brevid. Jag och Steve skålade med magen och pussade på den!

Lördagen gick åt at ligga på en solstol och bada lite lätt bakis… Fick min väska också!
Eftersom min bror var här mötte vi upp dom och Jens från Neu och gick för att se ett supergig frän SHM. Det var Radio 1 BBC så ca 3 miljoner kunde höra grabbarna LIVE!

Igår blev det pool, jet-ski för Steve och Sebbe, äcklig sallad för mig och ett helt smockat Space med Bob Sinclair bakom spelarna…Han var mycket uppskattat av Le girls! Självklart va alla där (JAG HATAR NAME DROPPING för att få lite besökare men..) HERE it goes…

P. Diddy bor bredvid i en övercool svit.. som han är på typ 5 min/dan för han hade en villa också! Och ett posse på typ 30 pers som gärna ligger och skryter i poolen hela dagarna till alla snygga tjejer.. Självklart inte mig! Ingen kan väl undvika min snygga ring..

Kylie Minogue satt på terrassen och var supersnygg på Pacha

Stavros (Paris Hiltons ex) såg lagom borta ut i ett hörn.. Kanske bara för att det måste vara jobbigt att vara hennes ex.

Killarna från Dirty Sanchez satt och fick drinkar från oss varje gång dom drog en flaska i huvudet… hihi

Jag kan fortsätta men det är mycket roligare att säga att det fanns inte se en själ från stueplan! Inte ens rödbyxan Carl M Sundvall. Alla åker till Båstad och Gotland för att flasha en årslön för andra lika och lyssna på covers på Kallis.
Men det kanske jag som börjar bli gammal!!! hihi

Någon som har insett det är kul på Ibizai alla fall Ahlbom! Våran vackra, svåra nattklubbschef har i alla fall hittat hit efter 35 år.


HELGENS BÄSTA:
var Axwell som gjorde ett riktigt pooldyk i sanden på fyllan!

kram

7 comments:

Anonymous said...

Snälla Isabel... Du hatar namedropping? Jag har läst din blogg ett tag, och det är ju det enda du gör! Inget ont i det! Men säg inte att du hatar namedropping, för det ser bara dubbelmoraliskt ut

Anonymous said...

men man kan val gora saker man hatar ibland?? jag ater bullar fast jag ska ga ner i vikt, och jag roker fast jag vet att 97% av alla manniskor med lung cancer har rokt.

Anonymous said...

Har man inte vart på ibiza har man inte upplevt nått som har med nattliv att göra. finns inget som ibiza! känns nästan patetiskt när man ska ut hemma efter man vart där.

Isabel Adrian said...

Jag kanske nänmer mina närmaste vänner då och då, men det kallar jag inte namedropping! Gör du? Skulle vara svårt att blogga utan att nämna ett enda namn!!! Tro mig....
;-)

till anonym: Visst är det trist att vara hemma igen!!!!!! :-(

Anonymous said...

Jo om P Diddy och Miss Hilton e dina vänner så kan man ju säga att du inte gör ngn name dropping...........;)

Anonymous said...

haha men shit då, VEM FAAAN SKULLE INTE namedroppa om man råkar stöta på dom på ett party? haha bara för du säkert e lite sådär små avis..

go isabel säger jag bara för tt du kontrar och itne tar åt dig av alla gnällisar som dyker upp här ;D

Isabel Adrian said...

Rojin: Tack för inlägget! Jag brukar inte ta åt mig av folks åsikter men inbland undrar man ju varför dom bryr sig så mycket? Om jag inte gillar en blogg eller har en förutfattad menig om någon, då skiter jag ens att ge den personen den uppmärksamheten...

kram