Thursday, August 23, 2007

Kaffe

Mina ögon känns som grus, kanske för att jag somnade med linser på?

och det enda ätbara i huset är kaffe, Snabb såklart. Så det blir en kopp av det sen en dusch för att sedan åka till stan och äta något!

Mat mat mat.. Jag är hungrig som en varg!

Jag slog mig själv lite hårt just nu för att jag är en sån latmask när mannen är borta... Men jag bara orkar inte storhandla och laga mat när det bara är jag! Det känns liksom som slöseri.. Så det blir mest hämtmat och knäckemackor på kvällen.

Jag ska på ett möte idag, det är hemligt vad det är man jag är väldigt nervös. Det kommer ändra mycket om jag bestämmer mig för att göra det!

Ahhhh

3 comments:

Anonymous said...

Bulle i ugnen;)??!!??

Isabel Adrian said...

Haha... njä... inte riktigt!

Anonymous said...

=) men men lycka till..