Tuesday, August 07, 2007

Ibiza igen..

Då sticker man till Ibiza över helgen... Soft!
Det enda jobbiga är det högt otidiga flyget som går 06.20... Behöver jag säga mer än det!?

Som tur är ska vi bara käka middag på fredagskvällen.. Ingen utgång! På lördag har vi massa möten och tänkte passa på att få några timmar sol också... Det har ju inte blivit så mycket av den varan i sommar.

Vad som är extra roligt är att min bror (Camilo) kommer till ibiza på fredagen också, även hans fyra smågalna vänner men ändå superkul!

Jag och min bror har inte alltid varit bästisar, det fanns en tid då han gärna bröt upp mina dagböcker och slog ett slag för alla lillebröder... Men nu har han blivit karl han mä!

Här är jag och bror!!! Hej hej!!!

3 comments:

Anonymous said...

Vilken snygg bror du har!!!!!

Isabel Adrian said...

eller hur!!!!!! lika?

hihi

Anonymous said...

Ja ni har samma fina drag och vackra ögon.. tänk att killar kan vara så snygga helt osminkade..:-))