Wednesday, August 22, 2007

hmmm

Imorgon är en sån dag då jag vet att jag ska göra en massa men vet inte vad det är!! Hundra tusen % säker på att det är något viktigt, men kan bara inte komma ihåg vad!!!

  • Vet att det inte är någon som fyller år, kollade min kalender
  • Ska inte träna
  • Har inte skrivit något på någon lapp, som jag kan se iallafall
  • Inga direkta möten heller, tror jag

Faan Faan Faan...
Jag måste bli mer organiserad! Jag ska nog önska mig en kalender i födelsedagspresent.. Såg en på Mulberry i veckan,,, hmmm
Men det blir alltid så, att första veckorna skriver man som bara den och planerar sitt liv in i minsta detalj, sen efter ett tag blir den bara liggande och skräpar... Samma sak är det med mina gymkort.. ÅÅ jag ska vara så duktig och köper ett årskort på SATS. Vad händer? Jo efter tre månader orkar jag inte mer, men gymkortet och autogirot tickar på månad efter månad..
Ett år tror jag att jag tränade typ 4ggr... JÄVLIGT DYRA GÅNGER!

Därför har jag satsat på PT, det blir typ lika dyrt, men då har man någon som skriker så man vågar inte annat än att gå dit och svettas! :-)

Imorgon ska jag och Daniel Boudal gå på Tidnngen Cafes stora modepris, efter det blir det middag på Sture med Natacha och Maria.. Med andra ord, en sovmorgon på Fredag!!!!!

No comments: