Sunday, August 05, 2007

Underbara Lördagskväll

Jag skrev ett långt inlägg, tryckte på Spara så försvann det!!!! Jävla skit!

Nu okar jag inte skriva allt igen!!! Ok ska försöka.

Igår var jag på middag med Sara Varga. Vi pratade om allt från musik till livets frågor, inser att vi har mycket gemensamt... Efter en god grekisk sallad gick vi in och Sara började spela! Vi hade jättekul hela kvällen och fick också en lektion i djandet... La några mixar och var jättenöjd! Frågan är vad alla som var där tyckte! ;-)

Efter det gick jag till Hells för att möta upp Malin Gudmunsson som är i Town på besök..Vi fick båda lite tårar i ögonen när vi såg varandra och det blev många kramar under kvällen. Tyvärr åker hon igen redan i slutet av veckan Snyft!

Men jag vet att jag ska önska mig en resa till USA i 30 års present! Då kan jag hälsa på henne och även hälsa på Jennie som bor där sen flera år tillbaka.. Sen skulle det vara underbart att göra en avstickare till Caymen Island för att hälsa på Anna..

Jaja önska sig kan man alltid!

jag kommer lägga upp massa roliga bilder från gårdagen snart, (måste bara försöka sätta igång min kamera.. Fick lite vin på sig) .. Kolla extra noga på en .. Ni kommer garanterat skratta ihjäl er! Det gjorde jag!

nu ska jag hämta min man på flyget. Han ville bjuda mig på en sen middag på Sturehof! Vilken kille.. Eller tar han mig dit för att berätta något? å nyfiken och hungrig, bra kombo!


No comments: