Monday, August 27, 2007

Nytt Hem!

Efter många fram och tillbaka har vi bestämt oss! Vi ska måla våra golv och köpa ny soffa!

På torsdag åker Vi till Spanien för en två veckors semester och under tiden kommer vår lägenhet invaderas av målare... Vi ska måla våra trägolv vita och väggarna ska få ny färg!!! Superkul! Jag har även varit och inhandlat en ny alldeles underbar soffa i chokladbrunt... Så nu ska ändra vårt hem! Det ska bli mer Balistämnig hos oss! Efter ett år av vitlackade möbler och rött, svaart och vitt, blir det nu härligt brunt, beige, och massa budda/hindi möbler från alla världens hörn! Åhhh jag ska bli ett med hemmet när jag kommer hem!!!!


Bild på vår nya soffa...
(fast jag tog en mörkbrun!) Zeeennnnnn!!!!

2 comments:

Anonymous said...

en lika dan soffa handla jag igår till min lägenhet =)den är underbar som sagt.

Isabel Adrian said...

Vilken färg tog du?