Saturday, August 25, 2007

Sämsta Hemmafrun någonsin!

Det verkar som inte det bara är jag som har städdag idag... Jag hatar att städa! Så nu har jag sagt det!


Jag är nog den västa hemmafrun som finns! Men det är sant, jag verkligen avskyr att damma, diska och städa... Nu tänker ni, vem gillar att städa? Jo jag känner flera prsoner som faktiskt älskar att städa. Jag önskar SÅ mycket att jag kände så! Visst är det skönt när man är klar men under tiden är det bara en hemsk upplevelse...


Tvätta däremot har jag inget emot, det är vara kul att skilja tvätt, se hur mina vackra kläder blir rena så man kan ta på sig dom igen och lukta så där nytvättat. Samma sak med att tvätta lakan och byta i sängen! Det gör jag flera ggr i veckan.. Bara den känslan att duscha för att sedan krypa ner i krispiga lakan!

Åhhhh finns inget bättre.. Eller jo kanske sex då, men i rena lakan såklart! ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Aww jag håller med dig abslout med det om lakanen! Finns verkligen inget bättre.
Dock är det ju sjukt tradigt att tvätta och vika de där lakanen varje vecka... men ingen rök utan eld!
Städa på, gillar din blogg!=)
Kram