Sunday, October 14, 2007

Dille

Nu har jag fått dille igen..
Denna gång är det feferoni.. Mums...
Köpte en stor glasburk hos turken i Solna idag och vips några timmar senare har jag glufsat i mig hela burken!!! Och jag har fett ont i magen, och en brinnande känsla i munnen. MEN det är det värt, imorgon ska jag köpa mig en ny burk för då är det tacokväll!!! Och självklart ska jag testa dom nya stående tacoskalen.
Det var på tiden an någon kom på den ideen, synd bara att det inte var jag!

Kram

1 comment:

Anna said...

När jag var gravid hade jag dille på feferoni, det är supergott fortfarande men jag äter det inte lika ofta.

Angående din omröstning i kanten så måste jag säga att som icke-mammaledig skulle jag svara fredagen för då har man helgen framför sig. Som mammaledig kan det variera vad som är favorit. Ibland lördag för då är sambon utsövd och vill göra saker och ibland är det vardagar för att man är själv och kan hitta på något :-)