Thursday, October 18, 2007

Min Höstlista

Vill ha hårfärg: Rödblont, ska boka tid inom kort... Tror även jag ska klippa av en bit till..

Hetaste väskan: Det måste vara en weekend väska från Balenciaga i Gult! Åhhh

Film:
Jag måste bara se Stardust, har väntat på den i månader och nu äntligen har den kommit!

Nagellack:
Orangerött är suppersnyggt, annars en marilyn M rött är också hett! Depend nummer 40 är just så där het! och priset är bara 40kr för deras småflaskor så det är bara att bunkra upp..

Läppstiftet: efter tusen och åter tusen läppglans i ljusa färger har jag nu hittat ett rött snyggt läppstift från FACE. Det heter Seduction...

Skor: Har beställt GUMMISTÖVLAR från Gucci... Dom kan man ha en regnig dag, en dag på stan och med tjocka strumpor och kjol.. eller till jeans och en kavaj med sådana där moccalappar på armen! Here i go....

Cd-Skiva: I höst blir det en skiva med åska och regn på .. Att ligga inne och kura ihop sig i mörkret och lyssna på åska/regn.. Till det har jag köpt i NY en dvd med öppen brasa som film!
Man väljer att det ska spraka så där som brasor gör, eller spela julmusik! Super corny! men underbart!

Tv-program: Har fastnat på Desperate H igen.. Jag kan inte leva utan den! Varenda gång tänker jag på att jag skulle vilja komma på alla sluga hämndaktioner och bus dom hittar på! Har vi dålig fantasi i verkligeheten eller!

Önskehus: Har alltid önskat att jag skulle bo i en stor Timmerstuga. Såklart ska den ha alla moderna saker inuti, men just timmerstuga!!!!! Trälukt, bjälkar i taket, öppna brasor överallt osv.. Tyvärr har jag inte sett en sådan i Stockholmsområdet...

Fil: När kan någon göra en banan/vanilj fil???????

5 comments:

Anonymous said...

åjj jag vill också ha gucci stövlar, så nice

Anonymous said...

Vilken sida köper du dina gucci stövlar på? / Sara

Isabel Adrian said...

Hej sara: Jag beställde dom från Gucci butiken i Köpenhamn eftersom dom inte kommer in i Stockholmsbutien, jag rekomenderar dig inte att köpa gucci nåon annanstan än i butiker, det finns mycket kopior på villovägar..
krram

Anonymous said...

Hej Isabell.
Jag tycker om din blogg och tycker du verkar som en gullig tjej som älskar sin kille.
Men har läst en massa strunt om dig på en sida som heter www.skandalextra.com.
Tycker du inte det e hemskt att dom bara kan hänga ut dig på en "skvaller sida" sådär. Tror inte ett skit på nåt av det som står där.
Mvh Emma

Isabel Adrian said...

Hej Emma!
Kul att du läser min blogg... Ja du den sidan är skit! Det är ju inte bara mig dom hänger ut, utan ett helt forum där man kan snacka skit om alla stureplansfolk och kändisar.. Jag kan säga att inget av det som står där är sant!
Jag har själv kollat lite och jag vet att dom som skriver inlägg på den sidan, känner inte mig eller någon av de andra heller. Jag har massa vänner som folk är jätte elaka mot!!
Men det är bara att strunta i det! dom vet inte vad dom pratar om. Det är avundsjuka och folk som inte har några liv!

Kram Isabel