Saturday, October 13, 2007

Drop Beats!

Sjukt kul... Ja det är faktiskt sjukt kul att kunna fylla ett ställe med allt från kändisar till Svenne banan... Att kunna säga som tjej att man är chef är superskönt... Och jag ska säga att jag är värd det! Det låter sjukt att skryta, men det är min blogg så gör va fan jag vill!

Säga vad man vill men efter ett liv av försöka bevisa för folk att man är smart även om om man gillar mode, smink, kläder och dyra klockor inte funkat så bra..

Bara för att ni ska förstå..
Jag köpte min första Rolex när jag va 22 för att jag verkligen älskar känslan av en dyrgrip... Jag levde på bröd och vatten men jag skulle fan ha en sub!
Visst jag ska erkänna att jag lite köpte den för att impa på pappa och bröderna... Men mest var det för att det är en grym klocka och jag slipper köpa nytt varje år! Sen också för att säga FUCK YOU till killar som tror att man är en gloddigger för man är blond.. Det var bara att lägga upp rollen och skratta!

Missförstå mig rätt nu! Vad jag menar är att alla kvinnor kan! Vem trodde att lilla jag skulle vara där jag är idag....

Du behöver inte vara ful för att lyckas... Sen kan vi självklart diskutera vad det är att lyckas!!!
Men för mig just nu, känner jag mig stark!
Ingen brydde sig om att jag satt i tv och skrev 16 av 18 på ett mensa test.... Ingen brydde sig om att jag blev levande begravd på ett jävla tvprogram!!!

Men jag vet nu, och det säger jag till alla er vackra tjejer i sverige! Våga vara vackra! Och slå er fram...
Kolla Marie Picasso... Vacker som en dag och sjunger som en gudinna,,, Marie Plosjö... Snygg och sjukt ödmjuk... Denise Lopez... En tjej igen kan sätta sig på.. Sara varga... Snygg och vågar allt! Catarina Hurtig.. Underbar mamma som vågar gå ut ! Malin Gudmunsson... Storknar när man ser henne.. Så vacker men utan att vara dryg... Och dom är mina vänner! Yes!

INGEN kille har vad ni har... MAKT!

9 comments:

Anonymous said...

Var är du idag?

Anonymous said...

DU är 30 år och vart har du kommit? Till stures på fredagar och lördagar?? Inte så långt va?!!

Du super o tar mingelbilder på helgerna, va e de för jobb??
Tänk på framtiden Isabel!!!
Snart vaknar du upp bakis och e sugen på en karriär och då e det för sent..

Isabel Adrian said...

Som sagt, var man är i livet är ju olika för alla! Jag tänker inte ens gå in på ditt inlägg...
Om du tror att jag skulle skriva ett sådan här blogginlägg om det enda jag gör är att jag super och tar mingelbilder fredagar och lördagar, måste du va helt dum i huvudet!

Tydligen är det något intressant med tankte på att du tar dig tid att läsa min blogg och sen kommentera den anonymt!

MES!

Anonymous said...

ÖÖ ursäkta!? till den anonyma. Vem är du som avgör hur långt det är? Om du tycker det verkar så jävla enkelt så hör av dig till mig när du har blivit det. Skulle gärna vilja veta hur "långt" du har kommit i livet. Och vi alla har olika mål i livet, hade vi inte haft det hade vi varit utdöda för längesedan. Det verkar som om du är avundsjuk, varför annars ta sig tid på att reta dig på annans lycka. Pinsam är vad du är

Isabel Adrian said...

Tack ANNA! du klädde mina ord precis!
;-)

Marie Plosjö said...

Tack hjärtat! Du är avslappnad, rolig och en av de mest generösa människor jag känner!

Anonymous said...

superbra skrivet You go girl! /katja

Anonymous said...

Blond bimbo med silikonbröst som hänger på stureplan 4 dgr i veckan. De flesta andra skulle nog definiera framgång annorlunda iofs *skratt*

Anonymous said...

Ååh min älskling :) Tack fina tjejen. Du är underbar du me :)

Ser fram emot en lång skön middag tillsammans längre fram :) Miso ska självklart vara med :)

kärlek/ Marie Picasso