Wednesday, October 17, 2007

Kalles!

Det verkar som många blev nyfikna och ville veta vem jag pratar om mitt förra arga blogginlägg... Jag kommer tyvärr inte säga det, för jag vill inte att det ska bli bloggkrig!

Jag har haft det med en annan tjej som också har en blogg på nätet.. Vad som började med ett löjligt samtal mellan oss utvecklades till enorma inlägg på våra bloggar och elaka kommentarer flög!!!!!

så håll till godo att jag sitter håller ilskan inom mig!!!

Just det: Vågade inte på mig kalles med banan, utan köpte Kalles med ägg! GOD! Nästa gång ska jag fasiken våga! Är det någon som testat Kalles med banan???? God? Äcklig?

5 comments:

Anonymous said...

Hej Isabel!
Jag har testat Kalles kaviar med banan och den var inte så äcklig som även jag trodde den skulle vara. Banansmaken i kaviaren var ganska mild tycker jag. Jag tog lite på fingret bara och hade inte det på någon macka ska jag påpeka. Skriv i din blogg när du vågat testa den,jag är nyfiken vad just du tycker om kaviaren.
MVH
Ronnie Curtelius

Anonymous said...

HUr kan du tänka på att hon har smusslat med ett ex till dig när du har en pojkvän ? tycker att det låter konstigt , vore kanske bättre om du höll dig till honom än att bry dig om dina ex ? bara mitt sätt att tänka .

Anonymous said...

Därför att "super duper fjäsk bitchen" försöker låtsas som om ingenting, och försöker ställa sig in hos fröken Adrian... Hade vart en annan sak om "super duper fjäsk bitchen" berättat om smusslet innan hon börja fjäska. Låter som en äcklig människa, klart man stör sig pendejo!
/ Wait ;)

Isabel Adrian said...

Anonym: Det handlar inte om vad hon gjort hit eller dit det handlar om att hon försökt att ställa sig in hos folk och sedan manipulera dom i min omgivning...
Sånt gillar jag inte!

Anonymous said...

Läs historien bakom skapelsen av Kalles Banan här:
http://ropstensgruppen.blogg.se/1192178229_kalles_banan.html