Friday, October 12, 2007

Jacka eller inte jacka!


Ja det är min fråga... Det är för varmt att dra på sig sin favoritvinterjacka, men för kallt att gå med jeansjacka... Så nu måste man hitta någon mittimellan jacka att ha! Usch jag hatar att det blir kallt!

Jag vill bara traska runt i en skön kofta och inte frysa! Snart är det dags att dra fram termooverallen... Och tro mig, jag är inte för blyg för att gå omkring i en sådan... Jag är en så frysen person, på vintern sover jag med dubbla duntäcken och pj, och Sockar!!!!!

BBBrrrrr...

Nu ska jag slänga på mig gymkläder och försöka ta mig till gymmet, jag har bara ingen motivation just idag. Seg sedan sen jobbnatt och vill helst bara ligga och kolla film och käka barnmat! (pasta m. köttbullar 1 år är favoriten)
Men det är väl lika bra att ge upp tanken på att man kan just äta hela dagarna och ändå komma i en st. 26 på jeans!

No comments: