Friday, October 26, 2007

Själv!!

Allt blir lite annolunda när man är ensam...Jag är van vid att alltid ha någon att plocka upp skitiga sockar efter, laga mat som värsta hemmatanten, vakna mitt inatten och vända sig om och få en dansk skalle (inte med mening såklart!) ... Du vet vanliga förhållande saker!

Därför är det svårt när man blir ensam hemma. Så nu har jag tänkt om..

Ska kalla det FF (Helt nytt ord!)

Tiden är kommen för mig.. Jag ska slänga handdukar på golvet, dricka mjölk ur kartongen, inte stryka och tvätta på flera dagar. Äta i sängen (steve hatar det) inte diska. Dricka för mycket vin och spela löjliga spel med tjejkompisar, sing-star kväll med alla bögar jag känner! Ja allt kul som man inte vågar när mannen är hemma! Tjohhoo

Vi får se hur länge det går innan jag blir galen man jag ska göra det!

No comments: