Wednesday, October 03, 2007

Innan 11.00

Jag förstår inte varför jag har så svårt att vakna på morgonen? Iallafall innan 11!
Det känns som min kropp inte vill lyda mig! spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig, jag kommer ändå inte upp innan 11. Kan snozzza 25 ggr, få en sten i huvudet, vill ändå bara sova vidare..
Sen kan jag vakna flera ggr under natten och känna mig pigg. som imorse. Vaknade vid 7 snåret. Kollade ut, blinkade ur lite sömn och tog på mig joggingdressen och tog ut miso på kissepaus. Så fort jag kom upp däckade jag i sängen.. Orkade inte ens ta av mig joggingdressen! Tänk om jag hade stannat uppe då, gud va mycket jag hade fått gjort!

Nu sitter jag här kl 12 och är stressad som bara den! Åhhh Typiskt!

2 comments:

Anonymous said...

För katten kvinna... sov medans du kan! Här sitter jag med en 15 mån liten kille som vaknar kl 05 varje morgon ALLA DAGAR I VECKAN!!! My God, vad sliten och så många rynkor man kan få på så kort tid.

Isabel Adrian said...

Anni: Jag har förstått att en liten bebis tar på ens krafter! Men det måste ändå vara underbart att vara mamma!
Hoppas han vaknar lite senare om några mån! Så du också kan få lite sömn...

Kram