Monday, October 15, 2007

Super duper FJÄSK! Bitch!

Ibland stöter man på männskor som bara har en sak i huvudet! Att fjäska... Suck it up, dra rövarhistorier, fjäsk, fjäsk, fjäsk!!!!

Jag brukar kunna se igenom detta men det verkar som en del av inte ser sådant! Jag kommer inte nämna några namn!
Det verkar som hon (ja hon) har en tendens att avverka de flesta tjejbloggarna/kända tjejer med sitt fjäsk... Jag börjar verkligen bli trött på det... Att ingen fattar...


Jag har blivit utsatt för detta fjäsk under ett tag, men insåg snabbt att hon döjde något! O yes... tjejen har försökt smussla med ett ex till mig... Hallå, om man nu vill bli vän med någon tycker jag man kan börja med ärlighet!


åååhhh blir så sur när jag ser hur mina vänner blir manipulerade av denna kvinna...


Men som jag brukar tänka... Det är alltid budbäraren som blir avrättad!

Så jag hoppas att de själva upptäcker av som händer...

Tata

6 comments:

Anonymous said...

Hej vill bara säga att jag tycker du är jättesöt och tack för en bra bogg! Må väl!
Kram
Lina

Unknown said...

Men fan va snygg din blogg har blivit helt plötsligt! grr... måste uppdatera designen på min... trött på det svarta!

Ska fan kika in på Sturecompagniet på lördag tror jag. Har inte varit där sen innan sommaren! tjingeling!

Unknown said...

PS. Fan va jag svär?! usch...

Anonymous said...

nämen..vem pratar du om???

Anonymous said...

"super duper fjäsk bitch" haha, livet är hårt:) för henne alltså...

Isabel Adrian said...

Alex: Svär mer, det har jag börjat med! i små portioner! men det är jävligt skönt efteråt!

Ivana: Det låter lite för mesigt, eller hur?