Friday, October 05, 2007

Helgnöje!



För att vara göteborgare är jag trogen min hemstad, så när jag blev erbjuden att följa med grabbarna från jobbet på Hockey Djurgården-Frölunda kunde jag inte tacka nej.. Men det var jobbigt att se Frölunda bli mosade kraftigt! Ulf stod mest och log medlidande medans Djurgården gjorde mål efter mål!!!! Såklart kunde inte Fredrik låta bli att reta mig hela kvällen sen för det..
Suck, jag hade ju tänkt att jag skulle stå och skrika bland Djurgårdsfansen hur grymma GBG laget är. Istället satt jag och tjurade medands alla ramsor om göteborgarna sög! Tur att jag inte är kille, då hade jag hamnat i slagsmål med minst hundra pers...

Efter det blev det en helt galet kul torsdagsmiddag på Sture med mina underbara vänner!

Idag vaknade jag lite trött vid 12 snåret.. Det var bara att stiga upp och skaka av sig tröttheten.. Jag körde Steve till flyget efter han mutat mig Mc Donalds.. Och det var så mumsigt att sätta i sig en stor burgare!
Jag kände mig otroligt seg så det blev soffan hela eftermiddagen...

4 comments:

Anonymous said...

fina bilder / katja

Anonymous said...

Den rosa färgen passar dig så bra!!!
Hur trivs du mednya jobber?

Kramkram

Anonymous said...

Varför står så många tjejer bröst mot bröst på varenda bild? Det blir lite tråkigt i längden. Synd på annars fina bilder.

Isabel Adrian said...

hur ska man stå då? det är ju en pose som man visar att man gillar just den personen man är på bild med! Sen när det kommer till brösten, ja kan bli lite svårt för alla tjejer att försöka ta bort dom!

;-)